Thursday, April 22, 2010

I just can't help myself.

Remember when I shared my love of funny T's?

Which time?

I know I know. I mean the baby onesies ones.

Just for the record, I'm thinking this one is my fave:


Anywho, there's a much anticipitated lil niece due to arrive soon. . .

I just couldn't help myself. . .

Enough to haul all the homies to the Hob Lob for s'more fabric paint. .
(no we didn't break anything this time; thanks for asking)

I had to make this. It was keeping me up at night.

Done.

Also, I adore this:

That's floating around, like, everywhere.

I needed some of my own. You know: customized. To go near the idea board, of course.
You know what I'm thinking? I need an idea ROOM/craft room. . . my crap is all over the dang place. . .

So, I thought about it. . .



'Mmm hmm. Sooooo Me.
Now if this were for my entire family, it would say:
KEEP CALM
AND
TALK OF POO

(I counted the last time we were all together; "poo" came up 4 times)
You just have to know my family.

But anyway, after googling "keep calm", apparently other people are far more clever than I.








Hehehehe.

giveaways

20 comments:

Rockabilly Mom said...

Fabulous! I can't pick which one I love the most!

Layne Bushell said...

oh my gosh...still chuckling....which one did you choose????

WhettenWild said...

Those are awesome! I need a couple of those.

The onesie turned out SO cute! THANKS!!!!!

Renee said...

Hilarious!

gina3 said...

The onesie is great! Love keep calm and make crap. That would be mine.

Audra said...

So stinkin' funny! Makes me laugh and snort a little bit. Love, love, lovin' the onesie!

I love Keep Calm and Plot your next tantrum. That would be mine...Or Freak out and complain loudly! Hysterical!

Teri said...

Ha! Love the copyright onesie! How about "Keep calm and carry a big stick." Or "Keep calm and carry the five." That one's good for math emergencies.

Rebecca D said...

I LOVE that last one... Finally a truthful Christmas card! lol

Ali@Honey and Maple Syrup said...

Ooo, I love the 'pick your nose' one. And I love the one you found about faking a British accent! My sister and I frequently speak to each other in horrible British accents, so I might have to make her something like that!

Emily said...

I love the onsie. It's so cute. And I love all the signs, everyone just needs to keep calm once in a while.

Lori said...

Oh you make my stomach hurt from laughing, thanks.

Allison @ House of Hepworths said...

These are awesome!!! The last one "Insult Family and LEave in a Huff" is great!!

AM from White House, Black Shutters said...

LMAO! You had me rolling over here...

love those! To be honest, the keep calm and carry on one is nice and all, but that's just not me. I didn't even get it the first few times lol. I like your versions (and googled versions) a lot better.

Cheri said...

You are so stinkin' hilarious! I like the pick your nose one. My husband would appreciate it. I love your blog!

dena4kids said...

LOL! I LOVE the british accent one! heehee Also the insult your family and leave in a huff.=)

VKT said...

Hi there. I found your blog through Friday Follow. If you are interested in becoming a follower of my blog, I would be more than happy to follow yours back.

Lori @ In Pursuit of Martha Points said...

"Insult family and leave in a huff"

and

"Freak out and complain loudly"

are my two faves.

I want them. I want them all. I want them as stationery. (Stationary? No, stationery, I think.)

I hate homophones.

1 Funky Woman said...

These are so great! A while back I posted 10 things that made me happy and one of them was my Keep Calm and Carry on that I made. I so should have done the "Keep Calm and Carry Rum", I have a flask and have even carried it in my purse! I know its morning but already I could use some Rum!

The Schoonies said...

ok, so the last one insult family and leave in a huff totally got me! gosh so much truth to that one it totally cracked me up!!

mamabeck said...

Oh, my STARS!
Here I am, home from church, zoned out on migraine meds, and now I'm laughing hysterically at "Keep Calm and..."

Thank you for the laugh! Laughter IS the best medicine!
Signed,
So thankful for the baskcpace key!! ;)